OPGELET: Dit gaat gepaard met een kost van 32.5 € per onverdeeld kwartier (met een minimum van 32.5 € + BTW).
C3Assist: ook eventueel support via TeamViewer
De C3A-support-medewerkers beschikken over TeamViewer voor "Instant support op afstand". Binnen enkele seconden kunnen we een verbinding tot stand brengen met elke PC en via deze toegang op afstand support verzorgen via het Internet.
OPGELET: de support via TeamViewer is niet gratis, maar wel heel efficiënt. Dit gaat gepaard met een kost van 130€/uur of 32.5 € per onverdeeld kwartier (met een minimum van 32.5 € + BTW).
Zie voor meer support-faciliteiten de brochure C3A-Userclub met C3A-Extensies en Services – detailbeschrijving + prijsinfo via PDF , waarop o.a. vermeld staat:
- Tijdens de normale kantooruren kunnen C3A-Userclubleden best terecht op de C3A-HotLine via Arkance-Systems-Hotline 053/852595 voor eventuele prangende problemen of telefonische assistentie bij configuraties of toepassingen.
- Via het C3A netwerk (zie hieronder voor meer info) en support.bnl@arkance-systems.com kunnen C3A-Userclubleden terecht met allerlei vragen, waarbij via attachments of FTP-technieken probleembestanden of situaties kunnen doorgestuurd worden.
- Interventies buiten de normale telefonische of email-contacten (typisch interventies die langer dan een kwartier in beslag nemen, zoals ook web-interventies via TeamViewer) kunnen verzorgd worden via de ‘c3assistentie’ formule, waarbij voor een specifieke vergoeding verder en uitgebreider advies en assistentie kan verzorgd worden. Zie ook dit formulier met een omschrijving hiervan.
- Eventuele interventies ter plekke (on-site) m.b.t. installaties en configuraties van Microsoft- en/of SketchUp / Enscape / Autodesk-basissoftware en C3A-Extensies kunnen ook op aanvraag, mits de gepaste interventiekost. Zo'n interventies zijn NIET bedoeld als individuele cursus, wel als eventuele aanvullende begeleiding.
- En dan hebben we ook nog de formule via de C3A-Servicebureau's, waarmee uitgebreide asistentie bij het uitwerken van projecten mogelijk is.
Merk nog op dat wij met de beschikbare middelen (qua Hardware en Software) de beste oplossing nastreven, maar dat wij vooraf geen resultaatsverbintenis kunnen aangaan voor bepaalde op te lossen fenomenen.
C3A.net: het "extranet" voor alle C3A-Userclubleden
C3A-Extensies downloads:
Tot 31 jan. 2019 werd gebruik gemaakt van Autodesk Buzzsaw als platform voor het C3A.net, maar vanaf 1 febr. 2019 zit dit geïntegreerd in de C3A-Website, menuonderdeel Extensies:
Het wachtwoord hiervoor is exclusief voor C3A-Userclubleden beschikbaar via C3A ;
vraag ernaar via support@c3a.be
C3A-Servicebureaus
Was u ook al eens op zoek naar een servicebureau dat kan inspringen voor het verzorgen van bestekken, meetstaten, opmetingen, tekenwerk met AutoCAD, of zelfs stabiliteitsstudies met Revit Structure of technische studies met Revit MEP ? Of hebt u zelf zo’n services aan te bieden aan andere C3A-Userclubleden ? Laat het weten aan C3A !
Voor meer details over dit initiatief: zie dit artikel in C3A-Wijzer.
C3A.net geïntegreerd op de C3A-Website
Tot 31 jan. 2019 werd gebruik gemaakt van Autodesk Buzzsaw als platform voor het C3A.net, maar vanaf 1 febr. 2019 zit dit geïntegreerd in de C3A-Website, menuonderdeel Extensies (zie figuur hierboven). Het wachtwoord hiervoor is exclusief voor C3A-Userclubleden beschikbaar via C3A ; vraag ernaar via support@c3a.be